Alles over je bestelling
Bij uniqua.nl kun je eenvoudig in enkele stappen je bestelling plaatsen:
- Kies een product uit en plaats het product in het winkelmandje.
- Ga naar het winkelmandje en klik op “Doorgaan Naar Afrekenen”.
- Voer je adresgegevens in.
- Kies je gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
- Houd je brievenbus in de gaten, je bestelling is onderweg!
Orderstatus volgen
Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat je pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per mail op de hoogte over de status van je bestelling.
Bestelling wijzigen of annuleren
Wij streven ernaar je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je adresgegevens kunnen wijzigen.
Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt je bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.
Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan een e-mail te sturen naar info@uniqua.nl met je ordernummer en het verzoek je bestelling te annuleren.