Gratis verzending boven de € 50,00 in Nederland | Ik heb een 'Kortingsbon' | info@uniqua.nl | i.v.m. lockdown, vóór 17.00 besteld, vandaag verstuurd.

Veelgestelde vragen

Betalingen

Ik heb mijn betaling niet afgerond, hoe kan ik alsnog betalen?

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet volledig hebt afgerond. Je ontvangt dan alsnog een orderbevestiging per mail. Met het ordernummer uit deze mail kun je contact opnemen met onze klantenservice. Vervolgens krijg je van ons een betaalverzoek per mail om jouw betaling af te ronden.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?

Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling meestal direct bij ons binnen.

Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische of Duitse betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur.

Kan ik een kopie van een factuur ontvangen?

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van je bestelling.

Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen dan graag de factuur nogmaals toe.

Waarom heb ik een betalingsherinnering van Mollie ontvangen?

Tijdens het bestelproces heb je gekozen voor de optie Bankoverboeking. Je ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van Mollie per e-mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Indien de factuur binnen 14 dagen niet is betaald, ontvang je van Mollie een betalingsherinnering. Heb je de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met Mollie.

Verzending & Levering

Wat zijn de verzendkosten?

Onze producten zijn heel scherp geprijsd. Daarom vragen wij van u, voor orders tot 50 euro, een deel van de verzendkosten te betalen. Voor orders boven de 50 euro met afleveradres in Nederland, betaal je geen verzendkosten.

Wij verzenden onze bestellingen voornamelijk binnen Nederland voor 4,95 euro (voor orders tot 50 euro). Voor de rest van Europa bedragen de verzendkosten, ongeacht het orderbedrag, 18 euro. Als Nederlandse klant ontvang je tevens een track & trace code. Je kunt dan te allen tijde jouw bestelling volgen zonder dat je er extra voor hoeft te betalen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wij streven ernaar je product(en) zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.

U kunt jouw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor je annuleren. Wij raden je aan een e-mail te sturen naar info@uniqua.nl met je ordernummer en het verzoek je bestelling te annuleren.

Hoe lang duurt het totdat mijn bestelling geleverd wordt?

Hieronder een schatting over leveringen:

Bezorgdagen brievenbuspost
Besteld vóór 21:00u op Levering Nederland Levering België
Maandag Woensdag Vrijdag
Dinsdag Donderdag Maandag
Woensdag Vrijdag Dinsdag
Donderdag Zaterdag Woensdag
Vrijdag Dinsdag Donderdag
Zaterdag Woensdag Vrijdag
Zondag Donderdag Woensdag
Is er garantie op de producten?

Uniqua.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de producten die je bij ons bestelt. Helaas kunnen wij geen fabrieksgarantie op onze producten geven.

Retourneren

Kan ik mijn product retourneren?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw bestelling niet naar wens is. Wij bieden je daarom de mogelijkheid jouw bestelde producten binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Klik hier voor meer informatie.

Is je product beschadigd of verkeerd geleverd? Op deze pagina helpen wij je graag verder.

Service

Hoe kan ik contact opnemen als ik een vraag heb?

Voor algemene vragen kun je het beste een e-mail sturen naar info@uniqua.nl.

Heb je reeds een product gekocht en je heeft vragen over betalingen, leveringen, enz., kijk dan eerst op onze Klantenservice pagina.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.