Gratis verzending boven de € 50,00 in Nederland | Ik heb een 'Kortingsbon' | info@uniqua.nl | i.v.m. lockdown, vóór 17.00 besteld, vandaag verstuurd.

Betalingen & Facturen

Betalingen

Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet volledig heb afgerond. Je ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per mail met het ordernummer. Onder vermelding van je ordernummer kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een betaalverzoek per mail zodat je de betaling kan afronden.

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van je bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens kun je tijdens het bestelproces invoeren in je bestelling. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.

Bijwerken van …
  • Geen producten in je winkelmand.