Gratis verzending boven de € 50,00 in Nederland | Ik heb een 'Kortingsbon' | info@uniqua.nl | vóór 13.00 besteld, vandaag verstuurd.

Klantenservice

Onze klantenservice staat zes dagen in de week paraat om jouw vragen te beantwoorden. Het antwoord op veel vragen vindt je ook op onze klantenservicepagina’s, of in de Veelgestelde vragen.

Top 5 meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Wij raden je aan hierbij het stappenplan te volgen.

Ik heb een vervangend product gekozen. Hoe wordt het prijsverschil verrekend?

Indien het vervangende product duurder is, ontvang je van ons bij ontvangst van je retourzending een e-mail met een verzoek tot bijbetaling. Wanneer het product goedkoper is, wordt het verschil bij ontvangst van je retourzending teruggestort op de rekening waar je mee heb betaald.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?

Bij uniqua.nl is de verzending van je producten gratis boven de 50 euro. Wanneer je een bestelling plaatst onder de 50 euro, betaal je 4,95 euro voor leveringen binnen Nederland. De kosten voor het retourneren zijn altijd voor je eigen rekening. Is het product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

Waarom is mijn bestelling nog niet geleverd?

95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een pakketje vertraagd is. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij je wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heb je de bestelling 5 postdagen na het beloofde aflevermoment nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor je op.

Mijn product is beschadigd, kunnen jullie hier iets aan doen?

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je product kapot is!

In geval van een defect tijdens de verzending willen wij je vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@uniqua.nl, met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van je ordernummer.

Let op: Het is heel erg belangrijk dat je bij ontvangst direct controleert of de verzending onbeschadigd is en zo mogelijk, de levering niet in ontvangst neemt.

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.